Content marketing: de kunst om precies te begrijpen naar welke informatie jouw doelgroep op zoek is!
Content, content, content. Je hebt het gezegde vast al eens eerder gehoord: content is King! Maar ik geloof dat als content Koning is, context het Koninkrijk is. Waarom? Content marketing moet onderdeel zijn van jouw digitale marketingstrategie. Inhoud komt in alle soorten en vormen. Een sterke band met de klant: het is de droom van elke onderneming. Maar die band moet je iedere dag opnieuw verdienen door je publiek iets unieks aan te bieden. En dan heb ik het niet alleen over je producten of diensten, maar ook over fantastische content. Content die mensen interesseert, die emoties losweekt en een concreet antwoord biedt op de vragen van je doelgroep. Of die nu B2C of B2B is, of je eigen medewerkers aanspreekt.
Samen met jou bepaal ik wat pakkende content is voor jouw publiek. Ik breng de intenties van je doelgroep in kaart en ga na hoe je hen het beste bereikt en activeert. Content kan een blogartikel zijn. Maar ook een interview. Een use case. Of een video.
Begrijp jij naar welke informatie jouw doelgroep op zoek is? Ik wel!
Samen met jou bepaal ik wat pakkende content is voor jouw publiek. Ik breng de intenties van je doelgroep in kaart en ga na hoe je hen het beste bereikt en activeert. Content kan een blogartikel zijn. Maar ook een interview. Een use case. Of een video.