Bij Social Media Mannetje zetten we publieke waarden centraal in alles wat we doen. Dat betekent: communicatie die niet alleen werkt, maar ook klopt. We kijken niet alleen naar bereik, reputatie of respons: we kijken naar wat er op het spel staat. Voor mensen. Voor organisaties. Voor het publieke vertrouwen.
Onze aanpak is scherp op inhoud, maar zacht in toon. We combineren strategisch inzicht met bestuurlijke sensitiviteit. Dat maakt ons anders dan een standaard socialbureau of online marketeer. Wij denken niet in clicks, maar in context.
We zijn gespecialiseerd in themaβs die schuuren: digitale ethiek, desinformatie, algoritmes, polarisatie, bestuurlijke verantwoordelijkheid. Daarbij brengen we structuur in complexiteit, en rust in online onrust.
Een goed voorbeeld is ons opiniestuk over TikTok en digitale opvoeding. Daarin zie je wat ons drijft:
-
geen paniek, maar wel richting;
-
geen moralisme, maar wel morele helderheid;
-
geen snelle hypes, maar duurzame publieke taal.
Wat ons uniek maakt? Wij helpen publieke organisaties om zichtbaar te zijn zΓ³nder de menselijke maat uit het oog te verliezen. Want in een digitaal tijdperk waarin alles meetbaar is, blijft het belangrijkste wat je communiceertβ¦ dat je er bent. Γcht.
Geef een reactie